søndag 3. januar 2010

Romjula - del 1

I romjula har vi vært på Hadeland :) kjempekjekt å komme tilbake til “vinterland”. Vet ikke hvem som var mest glad for å se all den snøen – meg eller hunda :p Koselig iallefall! Og hyggelig å se familie og venner igjen :) Vi hadde jo med “vår” egen Ask også…en kjempekoselig gutt! Veldig lett å ha med å gjøre – selv om han bare er 10mnd gammel og ikke er vant til å bo sammen med andre hunder. Pga løpetid fikk papillonene være igjen hos min familie i trøndelag…

Her er MASSE bilder ifra noen av turene denne romjula på Jevnaker :) Vi var også på flere aketurer,men har desverre ingen bilder ifra det…

I del 2 kommer referat i fra utstilling + masse(!) bilder :)

jula09 230                  Gjengen i farta

jula09 233               Steija flyyyyyyger etter Ask

jula09 273               Fine gutten

jula09 278                Vasser i snøen

jula09 291               Flott vinterføre hadde vi…i 20 minusgrader

jula09 300                   “Happy gang”

jula09 353                  Matmor og Arwen (btw…har på meg den beste lua ever!)

jula09 360                 Steija-babyen og meg <3

jula09 379                    Askeladden “Ask”, NuCh Fjelldronningens Arwen og Osørens Annikki “Steija”

jula09 408                  Løøøøøøper om kapp

jula09 409                  “Nå tar jeg deg”!

jula09 410                 Noen som kom på at’a hadde noe annet å gjøre…bråstopp og snu!

jula09 415                    Nyyyyyydelige gutten <3

jula09 442                      Sønn og mor

jula09 449                   Tre glader romper på tur

jula09 461                    Steija koser seg

jula09 470                  Pinne-krangel

jula09 479                    Er nok’a mor som har overtaket

jula09 485                  “Småongan” leker seg godt sammen

jula09 510 

Ja,også meg på ridetur da :p Skulle egentlig ha med alle hundene,men siden hotellet nedenfor der vi bodde hadde masse gjester i romjula som var ute å gikk,fant jeg ut at det var like greit å ta turen alene :) Hadde masse flotte turer med hundene fordi da! Det var kaldt og perfekt turvær så og si hele tiden vi var på Hadeland. Syntes ikke det var så ille å være “eier” av tre store lapphunder…ei heller hannhund! Hm…blir det hannhund i flokken vår etterhvert,kanskje? Tiden vil vise ;)

Ønsker alle godt nyttår! :)

8 kommentarer:

  1. Ser ut som Arwen har fått skikkelig vinterpels:-)

    Ask såg ut som en fin kar han:-) Gleder meg til å høre om utstillingen, gratulerer med flott resultat på eget oppdrett:-)

    SvarSlett
  2. Takk,takk :)

    Arwen har ordentlig vinterpels nå ja! I motsetning til Steija som enda ikke har fått noe underull etter at hun røytet i høst :/ Får tro det blir fin pels på henne til våren istede da...når vi skal på masse(!) utstillinger :)

    SvarSlett
  3. Nyyydelige bilder Eva! Så ut som dere har hatt d topp!

    Godt nyttår, forresten!

    SvarSlett
  4. Kjempekoselige bilder! Trodde først det var av "mine" tre, hehe. Det er så fantastisk flott å se på lappeleik i snø.

    SvarSlett
  5. Fine bilder:) Ask var jammen snarlik Ella..:)

    SvarSlett
  6. Tusen, tusen takk for flotte bilder. Nå har jeg kost meg masse med dem. Får ikke nok av lapper i lek. Og for en flott kar han Askeladden er!!!! Sukk...

    SvarSlett
  7. Godt nytt år! Så flotte bilder av de herlige hundene. Det er deilig å se hvordan de har det sammen,- de passer perfekt i flokk og i snø,- ingen stylist kan gjøre det bedre! Ask er ikke ulik sijn mormor Asca. Nå er vi spente på å høre om utstillingen i romjula!

    SvarSlett
  8. Hei. Kjempeflotte bilder.
    Godt Nytt År til dere.

    SvarSlett