fredag 16. april 2010

ENDELIG HELG :D

Det betyr blodsporkurs for meg og Steija :D Gleder meg kjempemye! Har tenkt på det hveeeer dag siden vi meldte oss på i januar…og nå er dagen her :) Begynner med teori i kveld,også skal vi ut i morgen og søndag. Været er desverre ikke det aller beste: det har snødd iløpet av natten,og det er ellers surt og kalt! Heldigvis så ligger ikke snøen lenge…den smelter fort. Nei,skal ikke klage på været! Vi skal kose oss,uansett vær :)

Ellers så gikk påsken fort hos oss! Vi hadde finvær alle dagene! Masse sol,og det ble da en del turer ut og en del lydighetstrening :) 1.påskedag var jeg å viste frem Arwen og Steija til noen som planlegger å kjøpe FL. De ble jo ikke mindre forelsket i rasen etter å ha møtt dem ;) Anbefalte noen oppdrettere som jeg vet ventet valper eller hadde fått,så er spent å høre ifra de snart om det ble “full klaff” hos noen :) Kjenner at jeg sliter litt med å se alle som får seg valp for tiden,eller har valper…blir rett og slett dårlig! JEG VIL OGSÅ HA VALP NÅ(!)…! Var innom tanken på å kanskje parre Arwen nå på denne løpetiden,men det ville ikke ha vært rett å plutselig bestemme seg for det – 2 dager før hunden er parringsklar! Nei,blir vel parring på henne til høsten,og da spørs det om det ikke blir igjen en valp ;) Hannhundletingen er iallefall godt i gang,og har kommet over flere kjekke herrer som jeg kunne tenkt meg å bruke…så vi får se hva det blir til. Tiden vil vise ;)

Her er noen bilder ifra påsken,kos dere med det! Over helgen blir det vel litt blodsporbilder :)       GOD HELG :)

070410 020 070410 043 070410 052 070410 019

aprilmobil 028 aprilmobil 030

110410 014 110410 012

fotos110410 018

fotos110410 019

fotos110410 044 fotos110410 038

fotos110410 039

fotos110410 034

                           fotos110410 057

fotos110410 135

fotos110410 066

4 kommentarer:

  1. Så mange flotte bilder:o) Var ikke mye snø hos dere i påsken.
    Nydelige hunder:o)
    Hvordan går det med lille, som hadde så kraftig innbilt svangerskap?

    Så søt gutten din er, virker som han er sååå stolt når han står selv:o)))

    SvarSlett
  2. Masse flotte bilder!!!

    Lykke til på blodsporkurs Eva, kjempegøy for både folk og hunder det:o)

    Også blir det spennende å høre mer om Arwen og utvalgt pappa og følge det fremover!!

    God helg:o)

    SvarSlett
  3. Gleder meg til å høre om blodsporkurset. Faren min maser om at jeg burde prøve blodspor med Goay, men vet ikke om noe sånt i nærheten av Oslo. Skal ihvertfall på "vanlig" sporkurs i mai. Lykke til!

    SvarSlett
  4. Kan godt tenke meg å trene blodspor med en hund i fremtiden, nyttig i områder hvor man driver med jakt om man får den godkjent :-) Også hadde det vært gøy å prøvd seg på viltsporchampionat da :-) Men kan litt lite om det, så må nok gjøre meg en del erfaringer før jeg kommer så langt! :-D

    Spennende med valpeplaner, gleder meg til å høre mer, forrige kull ble jo bra:-) Og gøy å spare en selv da, det har jeg også lyst etter Nieida. Neste hund som skal bo hos meg blir antagelig egenoppdrettet, om alt går bra med helsesjekker osv selvfølgelig...

    SvarSlett