onsdag 7. april 2010

Nei…nei…nei…og nei… (litt syting ifra meg)

Æsj altså…hadde virkelig sett frem til denne måneden! April skulle liksom bli en innholdsrik måned,men nå er så og si alt avlyst!

Først så avlyste jeg utstilling på Sunndalsøra  25. Jeg fikk ikke bytta med noen på jobb lørdagen,og må dermed jobbe til nærmere halv7 på kvelden. Også da skulle begynne å kjøre ned til Sunndalsøra,gidder jeg rett og slett ikke. Dermed er også lydigheta avlyst på lørdagen…skal jo jobbe mens det pågår…

Nå til helgen har jeg meldt på meg og Steija til kl.1 LP. Steija går kjempefint for tiden, og har sett frem til denne søndagen og igjen skulle stille i ringen. Men for 1,5uke siden fikk Arwen løpetid. Ingenting å se på Steija,og jeg X fingrene for at hun kom til å knipe igjen til over konkurransen. Og pga konkurrasen nå til søndag,valgte jeg å ikke melde meg på til ringsekretærkurset som jeg leeeeeenge har hatt lyst til å gå! (hundene fremfor egne “behov…). For det kræsjet jo med lydigheta! Men i går fikk også Steija løpetid! SELVFØLGELIG! Jeg regnet med at den kom,men hadde et liiiiite håp om at den ikke skulle komme før over konkurrasnen. Når man bare går kl.1 får man ikke stille til start med løpske tisper :(  Så der gikk det også i vasken! Nå skal vi etter planen ikke stille i lydighet før slutten av mai – noe som er aaaalt for lenge til! Kjenner motivasjonen bare daaaler med tanken på det! Nei,må se om det er andre stevner vi kan stille på før den tid!

Jaja,nok syting…må prøve å være litt positiv også! Neste helg er det blodsporkurs! Det har jeg gledet meg til siden jeg meldte oss på i des/jan. Endelig er tiden inne for kurs igjen! :) Dette blir et av høydepunktene i år (tror jeg da),så det veier egentlig ganske bra opp for alt det andre som er avlyst. Prøver iallefall å innbille meg det – så slepper jeg å være så skuffa over alt vi går glipp av ;)

Det var dagens klaging ifra meg…godt å få det ut!

10 kommentarer:

  1. Deilig å få det ut??? Ikke sant, Eva???

    Vel, ikke alt går som planlagt og noen ganger er det greit. Du skal se det dukker opp noe :)))

    SvarSlett
  2. Blodspor kurs med løpske tisper, høres jo interessant ut ;o)
    Synd det går så skeis i april, mai blir nok DIN måned, skal du se!

    SvarSlett
  3. Åååå, det er såå kjedeligt når alle planene går i vasken...særlig sånne som man virkelig har TRENT til....Men det kommer vel bedre tider..

    SvarSlett
  4. Det kommer bedre tider skal du se. Jeg måtte også avlyse et lp stevne grunnet løpetid. Det er ikke gøy. Blodspor høres nå gøy ut.

    SvarSlett
  5. Dritkjipt når planer går i vasken Eva - du har min fulle medlidenhet (dessuten er det skikkelig deilig å syte litt innimellom;o) Men plutselig er det mai!!! Tiden flyr og som Nøve skriver, mai blir helt sikkert din måned!

    SvarSlett
  6. Kjenner igjen følelsen din! Håper jeg ikke kommer opp i det samme snart. Satset lenge på at Goya skulle få løpetid i påsken (hadde jo passet bra og hun er jo over 9 måneder). Men dengang ei. Har masse planer fremover med kurs, bronsemerkeprøve og utstilling så vi får bare se hvordan det går......

    SvarSlett
  7. Kjempe dumt Eva!!!!!!!!
    Det som er en trøst er jo at det meste skjer fra nå og flere mnd fremover. Og da er du ferdig med løpetid på damene dine. Og kan velge det du har lyst på...
    Ha en fin helg.:)))))

    SvarSlett
  8. Nina: Ja,det var godt å få ei lita utblåsning ;)

    Nøve: Å gå kurs med løpsk tispe har jeg kjempegod erfaring ifra tidligere. Hunden skjærper seg faktisk,og tar til seg lærdom som bare det! At man ikke skal trene eller drive med nyinnlæring når tispa har løpetid, er rett og slett bare tull - spør du meg ;)

    Marianne/Else M/Gry: Ja,har troa på bedre tider ;) Mai ER en fin mnd,så kan hende det er min mnd ;)

    Else Goya: Løpetida kommer vel snart...mine to var hh.11 og 10mnd gamle da de fikk løpetid første gang. Så den er vel like rundt hjørnet.

    Sissel: Ja,det er sant :) greit å bli ferdig med det nå. Og det er jo bare et stevne vi går glipp av pga løpetida... Ha en fin helg du og dine også :)

    SvarSlett
  9. Uff, det må være kjedelig når planene går i vasken sånn... :/ Men heldigvis kommer det flere sjanser ;)
    LP ser utrolig kjekkt ut, det er noe jeg vil prøve med Nadira etter hvert!!

    SvarSlett
  10. Gled deg i alle fall over at løpetida er over for resten av sesongen! Det er den heldigvis her også, så da er det håp for ulike aktiviteter!

    SvarSlett